Mafia II - Personal Review

Din lipsa de ocupatie mi-am download-at si eu Mafia II acum cateva zile si am inceput sa joc, ma asteptam ca asteptam ca Mafia II sa fie doar un joc cu care sa imi umplu putinele zile de vancata ramase, deoarece nu sunt un mare fan al jocurilor cu mafie, interlopi si etc, dar trebuie sa admit ca m-am inselat.
Mafia II este un joc ca te prinde, un joc care devine tot mai interesant pe masura ce avansezi.
Povestea, este cam asa, tu, un sicilian venit in america pentru o viata mai buna, incerci sa castigi cat mai multi bani, dar munca la port este grea si prost platita, asa ca te incurci cu tot felul de interlopi in sperata ca vei fi acceptat in "familia mafiei", si de aici va puteti da si singuri seama ce urmeaza.

S-a pus mult accent pe detalii, jocul este o capodopera pot sa spun, la prima vedere seamana mult cu 'The Godfather 1' dar dupa cateva ore de joc se vede diferenta, de la masinile de epoca pana la cladirile cu aspect specific secolului XX, totul a fost facut cu grija si mare atentie in special la detalii.
Cerintele de sistem sunt pe masurra complexitatii  jocului :
OS: Microsoft Windows XP(SP2 or later) / Windows Vista / Windows 7
CPU: Pentium D 3Ghz or AMD Athlon 64 X2 3600+ (Dual core) or higher
RAM: 1.5 GB
GPU: nVidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro or better
Hard Drive space: 8 GB

Puteti verifica cu acest site daca indepliniti cerintele de sistem.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vizitatori :

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger